Filtros : "Schochat, E." Limpar

Filtros



Refine with date range


  • Source: Brazilian Journal of Medical and Biological Research. Unidade: FM

    Subjects: POTENCIAIS EVOCADOS, ANESTÉSICOS, ESTIMULAÇÃO AUDITIVA, PROCEDIMENTOS CIRÚRGICOS OTOLÓGICOS, ELETROFISIOLOGIA

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      LIMA, J. P. et al. Effect of the ketamine/xylazine anesthetic on the auditory brainstem response of adult gerbils. Brazilian Journal of Medical and Biological Research, v. 45, n. 12, p. 1244-1247, 2012Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1590/s0100-879x2012007500144. Acesso em: 27 abr. 2024.
    • APA

      Lima, J. P., Ariga, S., Velasco, I., & Schochat, E. (2012). Effect of the ketamine/xylazine anesthetic on the auditory brainstem response of adult gerbils. Brazilian Journal of Medical and Biological Research, 45( 12), 1244-1247. doi:10.1590/s0100-879x2012007500144
    • NLM

      Lima JP, Ariga S, Velasco I, Schochat E. Effect of the ketamine/xylazine anesthetic on the auditory brainstem response of adult gerbils [Internet]. Brazilian Journal of Medical and Biological Research. 2012 ; 45( 12): 1244-1247.[citado 2024 abr. 27 ] Available from: https://doi.org/10.1590/s0100-879x2012007500144
    • Vancouver

      Lima JP, Ariga S, Velasco I, Schochat E. Effect of the ketamine/xylazine anesthetic on the auditory brainstem response of adult gerbils [Internet]. Brazilian Journal of Medical and Biological Research. 2012 ; 45( 12): 1244-1247.[citado 2024 abr. 27 ] Available from: https://doi.org/10.1590/s0100-879x2012007500144
  • Source: Folia phoniatrica et logopaedica. Unidade: FM

    Subjects: TRANSTORNOS DO HUMOR, TRANSTORNOS DA AUDIÇÃO, POTENCIAIS EVOCADOS, PERCEPÇÃO AUDITIVA, ESTIMULAÇÃO AUDITIVA

    Acesso à fonteAcesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      FILIPPINI, R. e BEFI-LOPES, D. M. e SCHOCHAT, E. Efficacy of Auditory Training Using the Auditory Brainstem Response to Complex Sounds: Auditory Processing Disorder and Specific Language Impairment. Folia phoniatrica et logopaedica, v. 64, n. 5, p. 217-226, 2012Tradução . . Disponível em: http://content.karger.com/ProdukteDB/produkte.asp?doi=10.1159/000342139. Acesso em: 27 abr. 2024.
    • APA

      Filippini, R., Befi-Lopes, D. M., & Schochat, E. (2012). Efficacy of Auditory Training Using the Auditory Brainstem Response to Complex Sounds: Auditory Processing Disorder and Specific Language Impairment. Folia phoniatrica et logopaedica, 64( 5), 217-226. doi:10.1159/000342139
    • NLM

      Filippini R, Befi-Lopes DM, Schochat E. Efficacy of Auditory Training Using the Auditory Brainstem Response to Complex Sounds: Auditory Processing Disorder and Specific Language Impairment [Internet]. Folia phoniatrica et logopaedica. 2012 ; 64( 5): 217-226.[citado 2024 abr. 27 ] Available from: http://content.karger.com/ProdukteDB/produkte.asp?doi=10.1159/000342139
    • Vancouver

      Filippini R, Befi-Lopes DM, Schochat E. Efficacy of Auditory Training Using the Auditory Brainstem Response to Complex Sounds: Auditory Processing Disorder and Specific Language Impairment [Internet]. Folia phoniatrica et logopaedica. 2012 ; 64( 5): 217-226.[citado 2024 abr. 27 ] Available from: http://content.karger.com/ProdukteDB/produkte.asp?doi=10.1159/000342139
  • Source: Folia Phoniatrica et Logopaedica. Unidade: FM

    Subjects: DISLEXIA, AUDIOLOGIA, AUDIÇÃO, LINGUAGEM INFANTIL, HABILIDADES PARA LEITURA

    Acesso à fonteDOIHow to cite
    A citação é gerada automaticamente e pode não estar totalmente de acordo com as normas
    • ABNT

      MURPHY, C. F. B. e SCHOCHAT, E. Effect of Nonlinguistic Auditory Training on Phonological and Reading Skills. Folia Phoniatrica et Logopaedica, v. 63, n. 3, p. 147-153, 2011Tradução . . Disponível em: https://doi.org/10.1159/000316327. Acesso em: 27 abr. 2024.
    • APA

      Murphy, C. F. B., & Schochat, E. (2011). Effect of Nonlinguistic Auditory Training on Phonological and Reading Skills. Folia Phoniatrica et Logopaedica, 63( 3), 147-153. doi:10.1159/000316327
    • NLM

      Murphy CFB, Schochat E. Effect of Nonlinguistic Auditory Training on Phonological and Reading Skills [Internet]. Folia Phoniatrica et Logopaedica. 2011 ; 63( 3): 147-153.[citado 2024 abr. 27 ] Available from: https://doi.org/10.1159/000316327
    • Vancouver

      Murphy CFB, Schochat E. Effect of Nonlinguistic Auditory Training on Phonological and Reading Skills [Internet]. Folia Phoniatrica et Logopaedica. 2011 ; 63( 3): 147-153.[citado 2024 abr. 27 ] Available from: https://doi.org/10.1159/000316327

Digital Library of Intellectual Production of Universidade de São Paulo     2012 - 2024